به آزمون آنلاین خوش آمدید !

وبسایت آزمون آنلاین مدرسه خلاق ، با هدف گسترش و بالا بردن آگاهی بیشتر دانش آموزان عزیز و همچنین رویکرد بهتر شما شروع به کار کرده است و با توجه به اینکه ارزشیابی یکی از ارکان مهم آموزش و یادگیری است ، محیطی را فراهم کرده تا همه ی دانش آموزان به طور مساوی و همزمان از خدمات در حوزه های تحصیلی و با صرف هزینه کم و زمان کوتاه و به راحتی و سهولت بهره مند شوند.

جهت استفاده  آزمون های آنلاین ، به راحتی می توان ثبت نام و وارد سایت شد و با توجه به پایه تحصیلی خود و با کمترین اتلاف وقت آزمون داد . سوالات استفاده شده در این سامانه سوالاتی استاندارد می باشد که بتواند باعث موفقیت استفاده کنندگان باشد.

شرکت در آزمون های آنلاین مدرسه خلاق در هر مکان و با هر وسیله ( تلفن همراه ، کامپیوتر ، تبلت و … ) در دسترس است.کافیست بتوانید با هر وسیله الکترونیکی که در اختیار دارید به اینترنت وصل شده و وارد صفحه آزمون آنلاین مدرسه خلاق شوید.

با شرکت در هر آزمون از میزان آمادگی خود برای مواجهه با آزمون اصلی مطلع شوید و برای ادامه راه خود به شکل منطقی و بر اساس نتایج به دست آمده برنامه ریزی نمایید.

مدرسه خلاق ، بلافاصله پس از اتمام آزمون ، با ارائه نتیجه و کارنامه ی آزمون ، شرکت کنندگان را نسبت به وضعیت خود آگاه می نماید.

آزمون های مدرسه خلاق ، برای پایه ها و مقاطع مختلف تحصیلی ، به مرور در حال بروزرسانی و تکمیل می باشد …


دیدگاه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید